Verstappen: ‘Ik denk dat we Mercedes bij aan het halen zijn’ – Telegraaf.nl
Telegraaf.nl |
Verstappen: 'Ik denk dat we Mercedes bij aan het halen zijn'
Telegraaf.nl "Voor ons was deze week erg positief", keek Max Verstappen terug op de eerste testweek in Barcelona. Die werd donderdagmiddag afgesloten met een testsessie op een natte baan. "Het is nog te vroeg om te zeggen waar we staan.", zegt Verstappen op … |
